lokalni web

POLÁČEK Petr petr.polacek na hus.br.ds.mfcr.cz
Pondělí Srpen 2 08:43:07 CEST 2004

> nevite nahodou jak nastavit v apache web tak abych mohl mit
> jedny stranky pro lokalni sit a dalsi pro inet..jde to??

Já používám nastavení oprávnění přímo v konfiguračním souboru apache pomocí
sekce <Directory>
Například na stránky v adresáři /home/httpd/html/dochazka/public se dostanou
všichni bez rozdílu pomocí tohoto zápisu:

<Directory /home/httpd/html/dochazka/public>
  Options Indexes FollowSymLinks Includes
  AllowOverride None
  Order allow,deny
  Allow from all
</Directory>

Jinak vše ostatní je přístupné jen z lokální sítě. Zde je ukázka
konfiguračního zápisu:

<Directory /home/httpd/html>
    Options Indexes FollowSymLinks Includes
    AllowOverride None
    Order deny,allow
    deny from all
    allow from 172.30.73.
    allow from 172.30.72.
</Directory>

Výsledkem je, že celý web je přístupný z lokální sítě (klienti s adresami
172.30.73.* a 172.30.72.*). Na stránky v adresáři
/home/httpd/html/dochazka/public se dostanou úplně všichny, tedy i klienti z
venku.

S pozdravem
Petr Poláček