Problem s TV-Out na TV

phracek na tiscali.cz phracek na tiscali.cz
Pondělí Srpen 2 08:49:56 CEST 2004

Ahoj vsichni,

rad bych se Vas zeptal, na Vasi zkusenost s TV-Out.
Mam gr.kartu ATI Rageon s TV-Out a kdyz ji mam zapojenou do televize vse
jede bez
problemu. Po nabehnuti linuxu (MDK10) do grafiky vidim na TV obrazovce skakajici
pruhy a obraze neni absolutne citelny. Jako by spatne nastavene?

V textovem rezimu vse jede bez problemu a je krasne videt.

Kdyz jsem pak televizi po restartu odpojil tak sice vse nabehlo v poradku,
ale od te doby me nedokaze nastartovat Gnome ani KDE prostredi.
Pouze IceWM a Windows Maker. Kdy chci spustit napriklad terminal v grafice,
tak mi to nahlasi DCOH socket  error ci neco takoveho.

Nevite co se mohlo stat?

Diky za pomoc Petr.

Příjemný design. Příjemnější cena. NOKIA 2300 již od 577 Kč.
http://adsweb.tiscali.cz/handsety.html