HW SATA RAID

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pondělí Srpen 2 09:12:55 CEST 2004

> Doporuci mi nekdo $SUBJ adapter pro 4 disky a RAID5? Pujde o server
> (postaveny ze starsiho Della PE 2450), takze 24x7 je nutnost, radeji
> reliability nez performance.
>
> Co jsem tak zkoumal, tak vyadaji dobre radice od 3ware, Adaptec, mozna
> Intel (dle testu - xbitlabs one - je ale hrozne pomaly), Promise jsou
> rychly, ale do serveru mi nejak "nepasuji".

Imo to na 2450 nejde, 2450 ma scsi backplane, sata radic tam sice asi
narvete, ale uz nezapojite disky. Nehlede na fakt, ze 2450 je tak dlouha
lod, ze i kdyz nakrasne zazadu vrazite do masiny radic, tak velmi obtizne
sezenete dost dlouhe sata kabliky.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz