GPRS modem na USB

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Pondělí Srpen 2 12:00:19 CEST 2004

> USB Bluetooth
> linux se
> praci s lidma,
>
> To jo, ale z kraktického hlediska. Jak stáhnete  z mobilu
> T610 obrázky, adresář, zvuky apod. (případně jak je tam
> nahráváte?). Ten Bluetooth mám proti němu rozhcozený a
> používám GRPS, ale co další služby toho mobilu?

Tohle zatim umim jen pod Windows. Neco umi original software od MSI a na
zbytek mam FMA.
(http://fma.sourceforge.net/
Kazdopadne treba do vlaku mi to prijde pohodlnejsi, ze muzu mit mobil v
batohu a potrebuju mit u sebe jen ten notebook. Jinak BT spojeni je super.
Obcas misto notebooku pouzivam Palm na nektere sluzby. (ssh, vnc, icq, irc,
mail, web - castecne)

TNX