HW SATA RAID

Petr Zapadlo zapadlo na melzer.cz
Pondělí Srpen 2 12:21:12 CEST 2004

Dne po 2. srpna 2004 11:04 Dan napsal(a):

> Zaklada se tato vase veta na nejakych zkusenostech?

V relanem provozu na linuxu je bohuzel zatim nemam (jen na windowsech),
nicmene jsem si s nimi hral a chodili mi bez nejmensich problemu.
Jako ovladac je std. modul z jadra (ted si nemohu vzpomnet jaky), RH9 jede na
nich bez potizi.
Libi se mi ze je podporuje i vyrobce, je k mani zakladni management sw.
Delaji verzi SATA i SCSI, ovladac je na obe karty indenticky.

Proste na me zapusobili jako poradny kus HW (sice za poradnou cenu) s dobrou
podporou vyrobce .

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo