zase jednou - padajici server

Jakub Jirků jsem na sosacek.org
Pondělí Srpen 2 15:18:48 CEST 2004

Ahoj

Vzdycky po cca 14ti dnech mi spadne server, P4 2.6 se zapnutym HT a HT
sheldulerem v jadre a intel deskou s integrovanou intel sitovkou, s
hlaskou:

<0>Kernel panic: Fatal exception in interrupt
In interrupt handler - not synching

Videl bych to na hw problem, nicmene neni to nejaky novy bug ve 2.6
jadrech? 2.4 bohuzel nemohu pouzit protoze ten server ma sata disky.

Napada nekoho jakou konkretni casti hw by to melo byt? Pamet samozrejme
vyzkousim, ale mam osklive tuseni ze nic nenajdu :)

Dalsi vec je, ze ten server se chova znacne nestabilne i kdyz zkusim
prenaset vic dat po usb a nebo zapnu senzory ...

Napada nekoho co delam spatne?

--
Jakub Jirků <jsem na sosacek.org>

BOFH excuse #141:

disks spinning backwards - toggle the hemisphere jumper.