Problem s TV-Out na TV

Trnka Radek rt.sonic na seznam.cz
Pondělí Srpen 2 15:33:13 CEST 2004

V Po, 02. 08. 2004 v 14:01, ojo na force.sk píše:
> Dňa Monday 02 August 2004 08:49 phracek na tiscali.cz napísal:

> Neviem ci je to ten isty problem, ale mne pri GeForce 400MX pomohlo vytiahnut
> z televizora antenu.

Presne tak, mam GF 400MX a mam stejny problém, který resím vytazením
tel. antény. Udajne by to mel resit nejaky odpor mezi tel. anténtu a
TV-out, ale podrobnosti neznam. R

--
Kdybychom sami nemeli chyby, necinilo by nam takove poteseni
upozornovat na chyby druhych.

Trnka Radek
CEZ - ETE
<trnkar2.ete na mail.cez.cz>
<rt.sonic na seznam.cz>

Linux registred user #225421  , ICQ: 115184116