zase jednou - padajici server

Jakub Jirků jsem na sosacek.org
Pondělí Srpen 2 17:11:38 CEST 2004

On Mon, Aug 02, 2004 at 04:27:24PM +0200, Dan Barta wrote:
> *** do novejsich (nejnovejsich) jader 2.4. byla podpora pro sata
> pridana. soudim tak z mandrake10, kde byly obe verze jadra. jediny
> problem bylo rozdilne mapovani disku sata a ata ve verzich (sda,hda x
> hda,hdb). to muze byt ale jen tovarni nastaveni mdk pri kompilaci.

Pokud vim, tak to je jenom pre jadro.

Ale ten pocitac je vubec divny, kdyz jsem tam dal 2.6.6 z debian testing
(v dobe kdy tam byl) s initrd a tak, proste distribucni jadro, tak zacal
padat stejne a prestalo to (respektive zmensilo) az kdyz jsem si sam
zkompiloval 2.6.7.

--
Jakub Jirků <jsem na sosacek.org>

BOFH excuse #395: