ako nainstalovat rpm

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Srpen 3 09:02:22 CEST 2004

iko napsal(a):
> [...]
> to asi tak, ze mi to odinstalovalo balik rpm. system bol rozne
> updatovany. program rpm som si staroval z inej instalacie a nahral ku
> mne. rpm mi ale hlasi chybu
>
> rpm: /lib/i686/libc.so.6: version `GLIBC_2.3.4' not found (required by
> /usr/lib/librpm-4.3.so)
> rpm: /lib/i686/libc.so.6: version `GLIBC_2.3.4' not found (required by
> /usr/lib/librpmdb-4.3.so)
> rpm: /lib/i686/libc.so.6: version `GLIBC_2.3.4' not found (required by
> /lib/libselinux.so.1)
> rpm: /lib/i686/libc.so.6: version `GLIBC_2.3.4' not found (required by

Toto vypadá že ti chybí základní knihovny glibc. :-)

Prostě použít rpm staticky slinkované, které si na ten HD přesunu.

> ako mam donutit rpm aby nieco spravil? upgrade z cedecka skonci pri
> transfering install image s nejakou chybou, ze asi malo miesta. miesta
> mam dost. ako sa da nainstalovat balik rpm ked nemam rpm?

Použít statické rpm a doinstalovat si tam příslušné balíčky, případně tam
potřebné soubory překopírovat odjinud, aby chodilo rpm a potom instalovat pomocí
rpm.

> diky za nakopnutie...
>
> system Fedora Core 1, rozne updatovany cez synaptic/apt

|    ICQ    179223500                    |