neco jako exchange pro mozillu

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Srpen 3 10:15:27 CEST 2004

Matejcek Petr wrote:
> byl by pls nejaky odkaz google vyhodi vse mozne i nemozne

google: gnome evolution outlook exchange

> ma evolution klienta take pod win ?  bohuzel to mam dano jako podminku :-(

AHA! to ve vstupnim zadani ovsem nebylo. Kdyz uz tam mate windoze,
procpak ne otlak? Vono je to uplne jedno, vcera jsem v praci behem 5
minut zaviroval vmwarovy image (nastesti read-only :-D ) pouhym
browsenim po netu exploderem.

Osobne nevim, co by pod woknama bylo jako otlak, ale nebyl to pritom
otlak, snad vam newsy ci konfera zabyvajici se ms-windoze poradi lepe.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!