Problem s integ. zvuk. A7V8X-X - VIA VT82xx

Jaroslav Reznik linux na teaz.cz
Úterý Srpen 3 14:06:28 CEST 2004

Z prostredni zdirky jede, ale repracky na maximum a nic... Jeste to bude
boj to pc cele rozchodit... Nebylo kupovane na linux (same soft a win
veci) a ted tam ma bezet. Doma mam skoro tu samou desku a k tomu
samozrejme sblive a spol. Ale jeste to doma zkusim na Fedore.

Rezza