portknocking

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Srpen 4 15:37:40 CEST 2004

On Wed, 4 Aug 2004, Honza Novacek wrote:

> Diky, ze jste se ozvali.
> V prispevcich na lupe to docela zilo a tady ticho po pesine.
>
> Pro nektere IP jsem nechavat otevrene ssh nechtel.
> Libilo se mi na tom to, ze zadne ssh neni videt.

Používám kromě důvěryhodných adres jednoduché "vylepšení" v tom smyslu, že
SSH pověsím na nějaký jiný než standardní port.
Docela se to osvědčilo, i na serverech alá RH 6.x co běží a běží nemám s
nezvanou návštěvou problémy.

Jednou jsem měl pokusně frajersky ze svého poče na firewall serial kabel
a spojení přes minicom, takže to bylo až nechutně zabezpečeno :)

R.V.