firewall a HTTP

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Čtvrtek Srpen 5 01:38:25 CEST 2004

On Thu, Aug 05, 2004 at 12:27:55AM +0200, Peter Surda wrote:

> Jasne, castejsia je vsak horeuvedena kategoria, a sice ze pocitac robi nieco o
> com vlastnik nevie.

Já jsem tedy žádný takový program nepsal, ale kdyby ano, určitě bych
komunikaci směrem ven maskoval jako dotaz na normální webový server,
tedy TCP na port 80 a pokud možno ještě aby to vypadalo jako HTTP. Zdá
se mi to celkem logické. Takže mi taková "obrana" připadá poněkud
nesmyslná a zbytečná.

							  Michal Kubeček