firewall a HTTP

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 5 07:08:28 CEST 2004

Jan Houstek wrote:

> Tahle logika mi ponekud unika.
>
> Firewall ma chranit predevsim vnitrni sit, k dosazeni tohoto ucelu neni
> nutne nijak omezovat aktivity iniciovane zevnitr te site (az na par
> vyjimek, kdy nejaky podivny protokol vyzaduje spojeni zvenku a neni to
> podchycene ip_conntrack nebo necim podobnym).

kdysi jsem kdesi instalil FW konfigurovany tak, ze byl definovan i
zpusob navazovani spojeni (bylo to jeste nad ipchains), s tim aby se
zamezilo sireni pripadnych ziskanych cervu a podobnych nezadoucich
softiku do podnikove site v emerice pripojene pres satelit.

Kdysi jsem to daval annonci i sem, ale jsou to tak 3+ roky.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!