SuSE 9.1 jako proxy - nefunkcni sitovka?

Martin Pokorny pokokonf na purus.cz
Čtvrtek Srpen 5 11:23:14 CEST 2004

Jiri Chaloupka napsal(a):

>K tomu aby se zase nahodilo spojeni pres wlan, jsem tu sitovku v biosu
>musel zase vypnout.
>
>Poradi mi nekdo jak mohu postupovat, co se mu nelibi?
>Dik Jirka

Kdyz jsi to instaloval, vzala se ta WiFi jako eth0, po zapnuti
integrovane se posunula na eth1, neb si na eth0 sedla ta integrovana.
Jak a ktere konfiguraky upravit nevim, ale pouzil bych YaST, v sekci
sitovek bych obe odebral a znovu pridal. Touto cestou bude urcite WiFi
zase eth1, ale nemelo by to vadit. Jestli pouzivas SuSE firewall, musis
vybrat jako externi zarizeni eth1 a interni eth0. Mne tento postup zabral.
M.