OT : velky disk

luc xxlucas na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 5 11:27:42 CEST 2004

Dobre dopoledne,

jsem si vedom sveho off topic prispevku, ale po tydennim neuspesnem
google - vani, se obracim sem do konference, jelikoz jsem zde jiz videl
docela dost prispevku od lidi kteri pouzivaji SunOS - Solaris....

Veskere reakce  prosim soukrome...

Mam Sun Ultra 5 station, ktera ma IDE rozhrani a 8Gb disk IDE. A nyni
bych potreboval  pridat 120Gb Seagate IDE disk. Problem je v tom ze at
delam co delam, vcetne vsech moznych patchu a informaci primo
www.sun.com ci sunsolve.sun.com, tak stale vidim a mohu pracovat pouze z
17Gb!!! Pouze pri prvnim pripojeni a sousteni prikazu format jsem videl
32Gb, a po restartu uz jsem zustal na 17Gb!!! Podle komentaru z diskuzi
na Sun.com jem konfigurace ultra5 + 120gb seagate + Solaris9 je
mozna.Pookud jste nekdo neco podobneho resil a jste ochotny mi trosku
pomoci tak prosim ozvete se soukrome na muj mail. dik za cokoliv....

--
luc
Mandrakelinux release 10.1 (Cooker) for i586