apm nebo acpi ???

Čtvrtek Srpen 5 11:49:33 CEST 2004

barinap <barinap na blade-comp.com> wrote:
> Zrovna to zkousim rozchodit v Gentoo na mem Aceru. Mam v kernelu apm i
> acpi, ale apm nefunguje vubec. Nejde ani zavest modul. Acpi sice
> notebook uspi, ale uz se neprobudi :-( Zkousel jsem to pres Klaptop.
>
> Zkousel na tomhle notebooku Acer Travelmate 223 knopix, slax ale zadny
> si s pam neporadil. Mam tam i MDK 9.2. Ten pri pokusu notebook uspat apm
> -s akorat uzamkne display. Funguje uspavani nekomu na Aceru ?

nove acery pokial viem apm nepodporuju vobec. Takze pri tychto jedine ACPI
a skusat kernely - novsie/starsie, s ktorym ACPI funguje najlepsie.

Casto je podpora ACPI specifikacie hardwarom velmi zla, takze SW musi
potom riesit workaroundy...
Linux is like a wigwam: no Windows, no Gates and an apache inside...