mapy2.atlas.sk - nejdu "fotky" - Mozilla1.7.x

AntiTrust - AT antitrust na centrum.sk
Čtvrtek Srpen 5 12:30:40 CEST 2004

Michal Kubecek wrote:

> Co to znamena nefunguje? Podle subjectu jsem vyrozumel, ze se vam
> nezobrazuji obrazky. Mne se zobrazi vsechno bez problemu (verze 1.8a2).

Ano, sry za otrasne vyjadrenie ;)
Je to tak == vsetko ide OK, "len" miesto mapy vidim stvorceky a nie
obrazky, t.j. "take to-obrazok" ako keby bol zly link.
BTW: "ten velky modry stvorec" - "aplikaciu" mi v poriadku zobrazi.

> No, obcas se mi stane, ze pri neopatrnem kliknuti pravym tlacitkem
> nevedomky zablokuji obrazky z nektereho serveru a pak se divim, proc se
> mi nezobrazuji. Nemuze to byt tohle?

Bohuzial nie, ale vdaka za napad.

AT

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32