OT : velky disk

luc xxlucas na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 5 12:29:41 CEST 2004

Jan Houstek wrote:

>Dejte si na tu Ultru linux, disk vam bude fungovat a ani nebudete OT :)

hrozne rad tu udelam....do gentoo se mi moc nechce....mandrake je ve
verzi 7.1 a upgrade z cookeru (sparc )balicku se mi nejak ne a ne
povest. Pak je tu debian...ten take bral ale chtel bych alespon sarge
nebo sid.... iso od techto verzi pro sparc jsem nenasel a pripojeni na
net abych instaloval po siti tak dobre nemam....kdyby nekde byli iso pro
sparc debian sid nebo sarge tak do toho jdu(mam tu jednu masinu pouze s
win a web rozhranim na slusne lince) - stahnu a zkusim....

>No ja nevim, v Ultre 10 mam taktez 120 GB IDE disk (Ultra 10 ma uplne
>presne stejny radic jako Ultra 5) a neni s tim problem. Jak mate na tom
>disku partition table?
>
>-- Honza Houstek
ted jsem dokonce zkusil solaris 10 a nechal jsem ho to aby si to nacetl
sam a nic nic, pouze 17gb. Partition mam vsechny UFS. / >>> cca 3,5gb,
swap cca 512 a  zbytek do  17 je home. Ten solaris by se mi hodil (v
praci ho pouzivam a tak na nem testuji....), ale kdyz pujde linux budu
taky rad...

dik

--
luc
Mandrakelinux release 10.1 (Cooker) for i586