OT : velky disk

luc xxlucas na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 5 15:29:49 CEST 2004

Jan Houstek wrote:

>Debian na sparc64 muzu jen doporucit.

>ISO sarge urcite existuje. S d-i jsou ale jeste stale docela problemy,
>takze rada lidi instaluje woodyho a posleze ho na sarge povysi pres apt.

kdyby se nekde vyskytovalo na ftp ci http urcite bych si to stahnul lec
jsem na to jeste nenarazil. Pres apt je to pro me nemozne, jelikoz mam
rychlou linku na tak velky objem dat pouze na stanici s windows a je to
v jinem objektu takze prenaseni pc nelze....:(

>Nicmene pokud pockate do zari, mel by byt sarge stable a na ten fungujici
>ISO budou urcite.

kdyz mi nic jineho nezbyde tak budu muset, co delat....

--
luc
Mandrakelinux release 10.1 (Cooker) for i586