Problem s kompilaciou Kernela v Slackware Linuxe

influence influence na azet.sk
Čtvrtek Srpen 5 17:36:27 CEST 2004

> Mozna jste prehledl, ze gcc rika, ze 'cannot exec as'.
> As je assembler, mate nainstalovany balik binutils?
> Jinak z ncurses potrebujete hlavickove soubory a
> runtime knihovny.
>
> Zdravi
> OldFrog.

No, nainstalovanim balika "binutils" uz dokazem co to odladit :-)
Ale okrem balika "ncurses", ktory mam nainstalovany, neviem ako sa
presne volaju baliky s hlavickovymi subormi a runtime knihovnami pre
ncurses :-(
Nezistil som to ani zo suboru PACKAGES.txt na prvom CD-cku, a bez
toho sa mi  "make menuconfig" regulerne nechce spustit :-)