Problem s kompilaciou Kernela v Slackware Linuxe

oldfrog.linux na volny.cz oldfrog.linux na volny.cz
Pátek Srpen 6 07:28:48 CEST 2004

influence wrote:

> No, nainstalovanim balika "binutils" uz dokazem co to odladit :-)
> Ale okrem balika "ncurses", ktory mam nainstalovany, neviem ako sa
> presne volaju baliky s hlavickovymi subormi a runtime knihovnami pre
> ncurses :-(
> Nezistil som to ani zo suboru PACKAGES.txt na prvom CD-cku, a bez
> toho sa mi  "make menuconfig" regulerne nechce spustit :-)

Spustite 'pkgtool', date 'view' a najdete balik 'ncurses', povrdite 'OK'
a vidite seznam souboru z balicku ncurses. Zde se muzete presvedcit,
ze balik obsahuje nejen sdilene (*.so) a staticke (*.a) knihovny, ale
i hlavickove (*.h) soubory.

Podobnou sluzbu poskytne i grepovani v /var/log/packages:

# cd /var/log/packages
# grep '\.h' * | grep ncurses
ncurses-5.4-i486-2:usr/include/ncurses/cursesapp.h
ncurses-5.4-i486-2:usr/include/ncurses/unctrl.h
(...)

Pokud se stale nedari prelozit a spustit menuconfig,
podivejte se do souboru Documentation/Changes
ve stromu zdrojaku jadra, zde je uvedeno nezbytne
programove vybaveni pro pro preklad jadra vcetne
vyzadovanych verzi.

Pripadne doporucuji pred prekladem zalohovat
.config (mate-li jaky) a zadat

# make mrproper

Preklad by mel jistojiste fungovat s puvodnim neupravenym
vanilla jadrem z ftp.linux.cz.

Ondrej Nemecek alias 'OldFrog'

tel (domu):     241766035
tel (prace):    222090701