firewall a HTTP

Vlada Macek tuttle na bbs.fsik.cvut.cz
Pátek Srpen 6 08:31:10 CEST 2004

[Autor citovane zpravy: Lubomír Klubus, cas odeslani: 05.08.2004 10:03]

> Takže když se někdo z Vaší firmy připojí na SMTP nějakého providera,
> protože nejste v jejich rozsahu IP, nebude to fungovat, jedině
> kdybyste posílal e-maily do jejich domény. Takže si stejně musí
> nastavit SMTP Vašeho serveru aby mohl e-maily odesílat.

Ale me prece nejde o obranu proti openrelay. Opakuju, ze mi jde zejmena
o malware, ktery je schopen vcetne resolvovani spravneho MX technicky
legalne odeslat mnozstvi e-mailu na SMTP servery. Ty to prijmou, protoze
se jedna o zpravy pro jejich site.

Tim, ze soustredim veskery e-mailovy tok na svuj server + nektere
povolene dalsi (pusti-li nektereho uzivatele pro jeho soukromou postu
nejaky SMTP server, napr. freemail), budu moci takove aktivity odchytit
ci filtrovat.

Pred casem jsem videl statistiku, ktera rikala, ze nejvice casu
administratori stravi u e-mailoveho systemu. Tuto smutnou informaci za
sebe muzu zcela potvrdit a dost me to stve.

VM