Kernel panic

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pátek Srpen 6 09:18:41 CEST 2004

> Dobrý den,
  Zdravim,

> mám dotaz používám server na RH7.2 kernel 2.4.20-28.7 hlásími to občas "
> Kernel panic: Aiee, killing interupt handler. In Interupt handler not
> syncing."
> Fungoval bez problému cca 2.5 roku a teď to tohle hlásí. Nevíte co by to
> mohlo být.
  Co se za tu dobu zmenilo? Budto mu nemusi delat dobre zatez a nejak se
pozvraci behem obsluh zarizeni ktere drive stihnul jeste zvladnout
(nemas tam hafo ISA sitovek a veliky traffic?), nebo se napalila nektera
cast (pamet, chipset), nebo proste teplo a prach (takova ta obcas
vodiva, tuha, vsude se dostavajici otravnost). Jelo to 2.5 roku v tahu?
Jestli jo, proste server forkni na nejakeho fagana, fotra odstav a
podivej se mu na streva - zkontroluj chlazeni, vycisti, dotlac co lze
spatky do soklu, testni pamet, komponenty...
  Pokud jsi mezitim neco menil, budto muzes mit v jadre obsluhu nejakeho
zarizeni ktere tam drive nebylo a ktere dela problemy, nebo jestli jsi
zapnul navic nejakou feauturku ktera ti nemusi uplne dobre fungovat.

> Díky
>
> Jaroslav Linhart
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz