HW nároky na firewall

postmaster na mga.sk postmaster na mga.sk
Pátek Srpen 6 10:28:46 CEST 2004

Citát Jaroslav Mikulík <jarda.mikulik na jetedata.cz>:

> A to proč?
>
> Pokud se firewall chápe jako "soubor opatření bránící průnikům z veřejné
> sítě do sítě privátní" je naopak SQUID jedním z možných a platných
> součástí takových opatření. Nebo bych na přednáškách a školeních měl
> začít tvrdit něco jiného? :-D
>
> 	Jarda

viete mi povedat ako squid brani prieniku z vonkajsej siete do vnutornej
(muozete popisat aj riesenie bez fw. iba squid)?
poprosim vas aj o strucny popis funkcii proxy - kedze nie som odbornik, privitam
informacie co proxy okrem cachovania a moznosti vyuzivat sluzby poskytovane
jednej vonkajsej IP viacerym vnutornym IP ponuka (a hlavne po stranke
bezpecnostnej).

 dakujem

btw: neposielam to sukromne, pretoze verim, ze odpoved muoze byt poucna aj
preostatnych.