buggy? vsftpd - anonymous upload+PID+reload/restart --- VYRESENO SOLVED

AntiTrust - AT antitrust na centrum.sk
Pátek Srpen 6 15:31:07 CEST 2004

Kovar Jan wrote:

> Tak jsem to jen tak zkusil a behem 20 sekund nebylo co resit. Takze popis:
> vsftpd.conf

presne tak

> [...]
>
> anonymous_enable=YES
>
> #
> # Uncomment this to enable any form of FTP write command.
>
> write_enable=YES
>
> # Uncomment this to allow the anonymous FTP user to upload files. This only
> # has an effect if the above global write enable is activated. Also, you
> will
> # obviously need to create a directory writable by the FTP user.
>
> anon_upload_enable=YES
>
> #
> # Uncomment this if you want the anonymous FTP user to be able to create

.conf bol OK

> -------------------------
>
> cd /home/ftp/
> mkdir incoming
         ^^^^^^^^
> chmod 777 incoming

tu je problem!
ja som proste ziaden incoming etc. nevytvoril, cize ftp nemohol
zapisovat, ak bolo 555, ak bolo 777 zase vsftpd hlasil, ze za takychto
blbych okolnosti pracovat nemoze; co som na zakl. FAQ zmenil
naivne som myslel, ze si to "nejak" ftp osetri

> ls -l
> root na test1 /home/ftp# ls -l
> total 20
> d--x--x--x    2 root     root         4096 Mar 17 20:53 bin/
> d--x--x--x    2 root     root         4096 Apr  8 11:09 etc/
> drwxrwxrwx    3 root     root         4096 Aug  6 11:48 incoming/
> d--x--x--x    2 root     root         4096 Mar 17 20:53 lib/
> drwxrwxr-x    7 root     ajtici       4096 Jul 20 12:47 pub/
>
> service vsftpd restart
>
> Natlacil jsem do incoming zkusmo jeden soubor a vytvoril adresar. No
> [...]

Bezi to prefektne a rychlo.
BTW: proftpd mi fungoval tak, ze som na ~ftp mal prava 777.

Cize [pre archiv] postup v Debiane este raz:
apt-get install vsftpd
vsftpd.conf nastavit na vid vyssie or 1st mail
mkdir ~ftp/incoming
chown root:nogroup ~ftp
chmod 555 ~ftp
chown root:nogroup ~ftp/incoming
chmod 777 ~ftp/incoming

Este raz dakujem - ozaj som takuto blbost nevyviedol uz davno.

Prijemny vikend

AT

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32