Pri rebootu se prepne VGA vystup - jadro 2.6.x

AntiTrust - AT antitrust na centrum.sk
Pátek Srpen 6 15:38:55 CEST 2004

hanc wrote:
> Zdravim,
> nechapu, jak je to mozny, ale pokud bezim na 2.6.x jadre, tak se pri
> restartu systemu zaktivuje misto displaye sekundarni VGA vystup ( je to
> notebook). Vysledkem je cerne LCD a funkcni pripojeny monitor. Pritom na
> 2.4.x je vse OK. Kdyz se ten komp necha nastartovat az do Xsek, tak se
> probere i LCD. NB je Acer TM 432 (p4, chipset i845ge, ati R7500 LW). Nemate
> nekdo podobne zkusenosti a hlavne, netusite co by v jadre takovou vec mohlo
> delat ? (i pro report autorovi).
> Zkousel jsem zkompilovat uplne minimalni jadro, ale dela to vzdycky.

> [...]

ked kazdy,  tak aj tento :)
ine 2.6.x - napr. X .5 miesto .6 OR .8 namiesto .7 a pod. (aj "nizsie")
skusit defaultne z distribucie (hoc aj starsie, ci uz MDK/Debian ...)

pouzit .config z 2.4.x (teda ani neviem, ci to vobec ide) na ktorom to
ide OK a .... --config=menuconfig ... a len dat EXIT a SAVE a YES

skusit rovnake "neiduce/blbnuce" jadro na totoznom podobnom stroji, ci
sa to prejavi rovnako [ak je moznost]
[alebo aspon na podobnej onboard VGA]

BIOS ... - mozno cosi kdesi ...
nejaku podobnu sarapatu mi robil W95 a CPQ P133

AT

-=x=-
Skontrolované antivírovým programom NOD32