Vyber VPN, road warrior,...

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Pátek Srpen 6 16:31:04 CEST 2004

Dne Fri, Aug 06, 2004 at 09:54:20AM +0200, Petr Zapadlo napsal:

> ja bych spise zkusil doporucit OpenVPN

Ja taky, sice jsem zajasal, kdyz mi v diskuzi na lupe poradili, jak
patchnout windows aby sel pouzit ipsec over udp, ale kdyz jsem si precetl
navod a predstavil jsem si tu celou pakarnu co si vzdycky uziju s
konfiguraci ipsecu, tak jsem investoval den do testovani openvpn a vidim to
jako velmi zdatneho nastupce.

Zadne problemy s NAT, instalace do windows raz dva, kdyz nechci nemusim
zavadet certifikacni autoritu, jednotny soft pro vsechny platformy, na
strane windows excelentni diagnostika, kdezto u ipsecu se to ladi jen na
jedne strane (linux) a na druhe jen cumite na chybu XXX s vysvetlenim
nemajicim nic spolecneho a aktualnim stavem veci.

zdravim
dan