SPF record

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Neděle Srpen 8 11:41:43 CEST 2004

No, novinkou bych to zrovna nenazval ;-) Blizsi informace viz
spf.pobox.com. Jde o pridavny zaznam do DNS, ktery rika, ze 'z techto
adres muze prichazet posta, ktera se tvari, ze pochazi z teto domeny'.
Microsoft se snazi prosadit neco velmi podobneho; rikaji tomu 'reseni
problemu spamu' (marketing) nebo 'Caller ID'. Jak jsem se nedavno
dozvedel, existuji jakesi tendence tyto aktivity spojit - viz
http://www.microsoft.com/presspass/press/2004/may04/05-25SPFCallerIDPR.asp.
Kazdopadne se to sice zatim moc nepouziva, ale spatna vec to neni. Ja
bych tomu tech par minut venoval.