HW nároky na firewall

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pondělí Srpen 9 10:40:35 CEST 2004

Dd,

On Fri, Aug 06, 2004 at 02:49:22PM +0200, postmaster na mga.sk wrote:

> a ako ho mam chapat? :))

> sorry, ale ked vytiahme kazdy vlastne definicie, mame tu babylon :) co ked ja
> budem fw nazyvat proxy a naopak :))) nechcel by som sa dostat na vase skolenie
> :)

no, spise byste se MEL dostat na podobne skoleni, pokud chcete
neco jako FW delat!

Zmatek v pojmech tu delate opravdu jen vy. :-(

FW se opravdu muze skladat z kombinace paketoveho filtru a proxy
(pripadne jeste dalsich opatreni, jako honeypot apod.).
Zalezi to na prijate bezpecnostni politice, na jejimz zaklade se
firewall buduje. A nazyvat paketovy filtr firewallem se muze
pouze, pokud se zvoli takova bezpecnostni politika, ktera lze
realizovat pouze paketovym filtrem (tj. pokud se stava paketovy
filtr jedinou slozkou firewallu). Neznamena to vsak, ze zde plati
implikace.

Takze laskave pouzivejte spise pojmy a ne dojmy.

Zdravi
Honza Marek