HW nároky na firewall

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pondělí Srpen 9 13:06:18 CEST 2004

On Fri, Aug 06, 2004 at 10:28:46AM +0200, postmaster na mga.sk wrote:
> viete mi povedat ako squid brani prieniku z vonkajsej siete do vnutornej
> (muozete popisat aj riesenie bez fw. iba squid)?
Napriklad filtrovanim malwaru a virov downloadovanych z webu?

> poprosim vas aj o strucny popis funkcii proxy
Proxy je pracuje na aplikacnej urovni. Funkcnost z toho vyplyva sama.

> kedze nie som odbornik, privitam informacie co proxy okrem cachovania a
> moznosti vyuzivat sluzby poskytovane jednej vonkajsej IP viacerym vnutornym
> IP ponuka (a hlavne po stranke bezpecnostnej).
Umoznuje napriklad monitorovat a menit obsah spojeni na urovni aplikacneho
protokolu http, a taktiez presadzovat na urovni tohto protokolu bezpecnostnu
politiku siete. Iptables sam to nevie.

Este chcem podotknut, ze to nie je automaticke, squid treba na tieto funkcie
nastavit, popripade pouzit externy filter.

>  dakujem
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
                Where do you think you're going today?