SPF record

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Pondělí Srpen 9 13:16:26 CEST 2004

Pavel Urban wrote:
> No, novinkou bych to zrovna nenazval ;-) Blizsi informace viz
> spf.pobox.com. Jde o pridavny zaznam do DNS, ktery rika, ze 'z techto
> adres muze prichazet posta, ktera se tvari, ze pochazi z teto domeny'.
> Microsoft se snazi prosadit neco velmi podobneho; rikaji tomu 'reseni
> problemu spamu' (marketing) nebo 'Caller ID'. Jak jsem se nedavno
> dozvedel, existuji jakesi tendence tyto aktivity spojit - viz
> http://www.microsoft.com/presspass/press/2004/may04/05-25SPFCallerIDPR.asp.
> Kazdopadne se to sice zatim moc nepouziva, ale spatna vec to neni. Ja

To jsem si donedavna myslel taky. Nez jsem udelal chybu v spf zaznamu
a pak se nestacil divit, kam vsude si nezamailuju.

V soucasne dobe to zatim pouzivaji/testuji technologicke spicky
a velci provideri, ale asi se to rychle zmeni.

Na (nyni nefunkcni) strance s grafem
http://spftools.infinitepenguins.net/register.php

byl pekne videt narust poctu domen, ktere spf publikovaly.

Funkcni balicky pro FC-2 a sendmail mam na:

http://crash.fce.vutbr.cz/crash-hat/2/libspf2/
http://crash.fce.vutbr.cz/crash-hat/2/spfmilter/

pk