LogWatch pro mandrake

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Pondělí Srpen 9 13:36:32 CEST 2004

> ho u zdroje
> tezkeho. Jen
> >
> Mozna kecam nesmysly, ale pokud staci udelat co rikate, nestacilo by
> uplne normalne nainstalovat RPMko pro Redhata? (MDK neznam,
> vi-buch zda
> by to schroustal)

No, zkusit to muzete, za to nic nedate. Problem muze byt v tom, ze RH
pouziva jine umisteni log souboru nez MDK. (To neni konstatovani, je to jen
moznost) Pak stejne budete muset nastavovat konfiguraky rucne. Ja jsem
takhle dopadl u Trustixu. Ono to vazne neni slozite nacpat to tam ze
zdrojaku. Zadne configure/make/make install se nedela. Skutecne se to jen
nakopiruje.

TNX