Problemy s Kylixom

Lubos Moscovic herrman na herrman.sk
Pondělí Srpen 9 16:20:43 CEST 2004

Chcel by som sa opytat, ci sa uz niekomu stalo toto:
Po uspesnom nainstalovani kylix3 openedition (a je to jedno ci uz ako
root, alebo ako bezny uzivatel /vyskusal som oboje/) ide program
bezproblemov spustit (bez akychkolvek chybovych hlasok). Problem
nastava, ked sa pokusim pod nim skompilit lubovolny program vcetne tych
najjednoduchsich ala "hello world". Cely kylix vytuhne bez jedinej
chybovej hlasky - musim ho az killnut z konzoly. Netusite niekto kde je
dunco zakopany. Skusam iba v casti delphi...
Pouzivam najnestabilnejsieho Debiana (sid) a jadro 2.6.7. Hardware
urcite staci (1,2 celac a nejakych 300mb ram).

Dik za vsetky napady

So sudruzskym pozdravom
Lubos "herrman" Moscovic
HOWG