Problemy s Kylixom - vyriesene

Lubos Moscovic herrman na herrman.sk
Pondělí Srpen 9 18:53:42 CEST 2004

Martin Pokorny wrote:

>Ja s tim problem nemel, ale kdyz jsem se na 2.6 jadre snazil rozchodit
>Kylix2, tak jsem na tento problem u Kylixu3 narazil v nekolika forech.
>Uz si bohuzel nevzpominam na reseni - zkus google, urcite na to narazis
>taky.
>M.

Dakujem, googlovat som googloval aj predtym, ale problem som nevyriesil.
Ono v thredoch bol velmi ukryty 8-)).
Ale ked ste povedali, ze to na googli najdem tak som to aj po hodinke a
pol nasiel.
Citujem Petra Hlozka z fora na usenet.jyxo.cz:
"Do scriptu pred spustenim Kylixe dejte jeste toho: export
LD_ASSUME_KERNEL=2.2.5 Melo by to pomoct."

Vyskusal som a pomohlo.

Dakujem vsetkym.

So sudruzskym pozdravom
Lubos "herrman" Moscovic