Soft na spojování více fotek do jedné.

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pondělí Srpen 9 19:16:52 CEST 2004

Martin Lebeda napsal(a):

> To jste ale ještě nikdy prakticky nezkoušel co?

Ale skoušel a ještě s fotákem co neuměl panorama takže jsem každou fotku musel
upravovat dost. (Hrál jsem si s tím asi3 dny :-( )

Ale pokud použijeme stativ tak foták ani panorama nemusí umět (nepochopil jsem
princip této funkce akorát to že potom soft to poskládá sám) uděláme fotky a
pěkně seskládáme.

PS. Kolikrát ručně v gimpu mě to výšlo lépe jak přímo program který na to byl
přidán u fotáku nemluvě o tom že foták chtěl značkovou kartu na neznačkovou
panorama nedělá.

|    ICQ    179223500                    |