yum

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Úterý Srpen 10 09:58:36 CEST 2004

On Tue, Aug 10, 2004 at 08:54:34AM +0200, Honza Novacek wrote:
> Dobrý den,
>   nekolikrat jsem provadel yum update.
>   Ale casto se mi stava,
>   ze se spojeni rozpadne, nebo vubec nezacne.
>   Zkousel jsem z linux.cz i primo z fedory.
>
>   Je to moji linkou na internet, nebo je problem jinde?

Mam yum na ~30 serverech a beha automaticky. Nekdy jen zustane "viset" a
je ho potreba sestrelit (rekneme 1x za mesic 1 stroj z tech 30).

Pomoci -d zvyste ladici uroven a podivejte se, co se mu nelibi.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz