Samba proti LDAP + KerberosV

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Úterý Srpen 10 15:17:58 CEST 2004

Dd,

On Tue, Aug 10, 2004 at 11:21:15AM +0200, Bohdan Milar wrote:
> On Tuesday 10 of August 2004 08:52, Jan Marek wrote:
>
> Dobry den,

> Takovou konfiguraci popisuje Lubomir Cevela v cervnovem cisle Linux+.

no, ne tak uplne: popisuje spolupraci Samby se serverem Win2000 v
ActiveDirectory modu. Na toto jsem sice taky prisel, ale myslel
jsem, ze kdyz je ActiveDirectory v podstate kombinaci LDAP-u
a KerberaV, tak mi bude stacit prave OpenLDAP a Heimdal Kerberos
na to, abych mohl Sambu proti nim nasmerovat (a obejit se bez
Win2000Serveru s AD)... No, zatim jsem neuspel.

Skoda. LDAP + kerberos jako centralni uloziste udaju o uctech pro
uzivatele Linuxu je naprosto bezproblemova vec, chodi mi to az
prekvapive dobre (vcetne replikace LDAP-u apod.). Tak ted uz jen
tu Sambu... :-(

> S pozdravem
>
> Bohdan Milar

Zdravi