qdisc PRIO

Petr Messner messy na centrum.cz
Úterý Srpen 10 20:58:18 CEST 2004

Pro začátek bych rád upozornil, že vůbec nejsem žádným guru, a o toto
téma (síťování, traffic shaping, atd.) jsem se začal zajímat asi před
dvěma týdny.

Něco podobného se řeší v seriálu o HTB na root.cz (konkrétně v
http://www.root.cz/clanek/1967), ale tam je to podle iptables.

Takové filtrování by měl umět i filtr u32, ale o tom už nic nevím.

Nebo by to s těmi iptables šlo možná spojit - omarkovat icmp a
"SYN,RST,ACK SYN" pakety pomocí iptables a upravit příkaz "tc filter",
aby filtroval podle mac + podle označení (mark). Zkusil jsem něco
takového vytvořit, ale, řekněme, neúspěšně...

No, je mi líto, asi vám moc nepomohu :(

PM