IMAP a vytvareni slozek

Zdenek Burda zdenda na zdenda.com
Úterý Srpen 10 22:16:23 CEST 2004

On 10/08/04 16:05 +0200 or thereabouts, volesak na aristia.cz wrote:
> Dobreho slunecneho dne preji vsem,
spis hnusne tepleho :-( uz aby zaprselo

> doufam, ze vetsina z prihlasenych nesedi s nohama ve vode ale s chuti sedi u
> pocitace, poti se a cekaji na muj dotaz :)
jj, celej den necekam na nic jineho :-)

>  Mel bych takovy problemek, se kterym jsem se doposud nesetkal. Snad to
> souvisi s jinou distribuci, nevim.
>
> SUSE 9.1, postfix, imap (jedno jaky)
>
> IMAPem se pripojim a vse je OK az na...  na strane klienta by se to melo
> jevit tak, ze kdyz odeslu mail, presune se odeslany mail do slozky "odeslana
> posta" pod IMAP uctem. Toto se ale nestane. Odlozi se do lokalni slozky.

kam se odklada odeslana posta je vec klienta a s imap serverem to nema nic
spolecneho, doporucuji nastavit si to v klientovi, pokud to neumi, tak to
bude spatnej klient a budete ho muset zmenit...

> Dale, kdyz se pokusim vytvorit novou slozku pod IMAP uctem jinde, nez v
> adresari, ktery vytvoril pri prvnim kontaktu (dorucena posta) odmitne mne.

v courieru to je tusim normalni, u ostatnich programu nemohu slouzit

--
Zdeněk Burda			http://www.zdenda.com
JID#tsunami na jabber.sh.cvut.cz	ICQ#119838804

http://www.klenot.cz - domov pro Vaše stránky