Soft na spojování více fotek do jedné.

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Srpen 11 07:33:41 CEST 2004

Jaroslav Lukesh napsal(a):

> A neda se vylecit "neznackova" karta takto?
>
> dat znackovou...
> dd if=/dev/karta of=image
> vymenit...
> dd if=image of=/dev/karta

To mě nenapadlo :-) ovšem u mě to nepomůže značkovou mám pouze originál 32M
kterou nepoužívám, a neznačkovou 128M :-)

PS. To že to neumí na neznačkovou panorama mě vůbec nevadí, mačkám ručně spoušť
:-) a zamknout expozici, clonu atd..... jde u mě jedním delším stiskem tlačítka,
čili je to stejné jako se proklikat do menu a vybrat panorama.

PS2. A soft co by to sám seskládal je stejně jen pod win takže pokud mám stativ
a nikam nespěchám tak to mám klidně za chviličku seskládané v gimpu ručně taky,
než bych rebotoval do windows :-)

|    ICQ    179223500                    |