Seka se zvuk na jadre 2.6.1

Tomas Penicka tomik na linux.fjfi.cvut.cz
Středa Srpen 11 08:29:02 CEST 2004

Po prechodu na jadro 2.6.1 se mi stava, ze pri zatizeni
procesoru vynechava zvuk--mp3 i radio (proste chvilku nehraje,
maximalne par sekund). Na Knoppixoidnim jadre (tusim 2.4.22) to
nedelalo, styl prace stejny, hardware taky. Myslim, ze
s procesorem 2,4G by melo byt dost vykonu pro zvuk i ostatni
aplikace. Mate nekdo podobnou zkusenost? Pripadne, kde jsem
udelal chybu pri nastaveni jadra? Diky za pomoc.
       	     	 	    Tomas

--
 Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature to help me
spread!