CDMA

Cyber-Duracel cyber na irix-servis.cz
Středa Srpen 11 09:25:05 CEST 2004

Dobry den,
mel bych nasledujici dotaz. Zkousel jsem nastavit pripojeni pres CDMA,
co jsem si poridil a to jako kombinaci navodu na root.cz a na linuxsoft,
protoze ani jeden mi nefungoval. Mozna jsem neco prehledl. Mam tyto
problemy.

1} neprenastavi se mi default brana
2) v prubehu spojeni se mi obcas stane ze netecou data
3) modem kazdou chvilku pipa, cim to ?

[root na cyber:~] 09:08:23 # cat /etc/ppp/peers/eurotel_cdma
hide-password
noauth
connect "/usr/sbin/chat -v -f /etc/chatscripts/eurotel_cdma"
debug
/dev/ttyACM0
921600
defaultroute
noipdefault
user "601******@etcz"

[root na cyber:~] 09:13:11 # cat /etc/chatscripts/eurotel_cdma
ABORT BUSY
ECHO OFF
'' AT&F
OK ATDT#777
CONNECT ''

chap-secrets mam ve formatu

601******@etcz * password

Je neco v neporadku s konfiguraci ?

P.S Pod WinXP se nam to pripojilo 926kbps a stahovalo tedy cca 80KB/s a
pod linuxem pouze kolem 200-300kbps a tedy 30 KB/s

Diky moc
--

Intelligence is the ability to avoid doing work, yet getting the work done.

Linus Torvalds

Petr Bartel		ICQ 74097173
Irix a.s.		e-mail bartel na irix.cz