MonoDevelop - chovani

Peter Cernoch pc.konf na volny.cz
Středa Srpen 11 09:50:54 CEST 2004

Hezky den,

zkousel jsem experimentovat s monodevelop a narazil jsem
na "zajimave" chovani:

Kdyz vytvorim novy, prazdny c# soubor, otevre se mi v
monodevelop. Kdyz vytvarim / oteviram projekt, otevrou se mi
zdrojove kody
v Nautilu a okno monodevelopu urcene pro editaci je prazdne.

A v tom je kamen urazu - podle sveho stareho zvyku pouzivam
jako xwin manazer icewm a kdyz se spusti nautilus tak se mi
aktualni plocha prekryje necim uplne jinym (pravdepodobne gnome).

Nevite nahodou nekdo jak prinutit monodevelop aby nespoustel jine
programy ale vse oteviral v sobe?

Vymazani adresaru .gnome .gnome2 atd. nepomuze.

Pripadne, neznate jinou (free) nahradu ktera poskytuje
doplnovani kodu a praci s projekty?

Moc dekuji za kazdy tip.

Petr

--
Zrychlete si až 7x načítání www stránek a obrázků přes vytáčené
připojení pomocí VOLNÝ internet akcelerátoru. Stažení a používání