Seka se zvuk na jadre 2.6.1

trnkar2.ete na mail.cez.cz trnkar2.ete na mail.cez.cz
Čtvrtek Srpen 12 09:53:33 CEST 2004

>Hmmm, dekuji za odpoved. Na tohle jsem se neptal. Nevim, jak problem
popsat
>v 10 slovech, aby to vzal google, cesky, ani anglicky. Ocenil bych nejake
>nakopnuti, jako treba referenci na web, pripadne klicova slova, ktera
hledat.

A co jsi cekal za odpoved?? Co se zkusit zeptat treba takto:

Mam desku ASUS XXXXX se zvukovkou XXXX, pro kterou je zaveden modul
xxxxxx. Po prechodu na jadro 2.6.1 z x.x.x se mi seká zvuk. atd......

koukal jsi aspon do topu zda je ti ten vykon nezere treba ta alsa nebo
esd? Mozna by nebylo od veci napsat zda pouzivas nejake distribucni jadro
nebo si ho sam prekladas.

Ja mam treba desku ASUS v NB a zvukovku se stejnym modulem a pod 2.6.1
jsem nemel zadny problem. Abych jen nepoucoval, zkus predhodit googlemu
treba verze jadra+zvukovka+problem. Sice ti vypadne zrejme spousta
balastu, ale mozna narazis na neco co ti pomuze. RT