IMAP a vytvareni slozek

Vlada Macek tuttle na bbs.fsik.cvut.cz
Čtvrtek Srpen 12 10:55:40 CEST 2004

[Autor citovane zpravy: Ivo Panacek, cas odeslani: 12.08.2004 00:37]

> Opravdu ?! V tom pripade se po tom urcite podivam, vyresilo by (mi)
> to spoustu problemu. A klienti by to mohli simulovat - Save as draft.
> Diky za tip.

No tak nam poslete reseni, az ho budete mit. Zejmena to, jak
nasimulujete obalku e-mailove zpravy, ktera casto (prave kvuli Bcc)
tvrdi neco jineho nez obsah. A ten jako jediny muzete poslat IMAP
serveru. O tom se prave zminoval Dan Ohnesorg. Asi dojdete k reseni
stylu M$, ze uzivatelum zakazete Bcc. >:-)

Taky by se mi libilo nejak ciste vyresene posilani i sprava e-mailu po
jedinem IMAP portu. Ale kdyz to protokol neumi, pouze si pridelate tunu
problemu, kdyz ho do toho budete nutit. Pouzivejte na kazdy ukol vhodny
prostredek. Cistejsi by mozna bylo, kdyby MTA jakou soucast transportu
utrousil kopii do sent-mail, ale i to by prinaselo problemy. :-)

Vlada Macek