mandrake.contactel.cz

Čtvrtek Srpen 12 11:32:21 CEST 2004

On Tue, 10 Aug 2004, Martin Douda wrote:

> za dnesni noc mi skript pro automatickou aktualizaci stahnul z tohoto
> mirroru asi 20 baliku updatu k Mandrake 9.1 a nesedi u nich podpisy.
> Nevite nekdo, co se deje?

Nechci do MDK moc ryt, ale chybejici podpisy na balicich se u nich ne
zcela vyjimecne vyskytuji. Ale v tolika vyskytech najednou je to velmi
podezrele.

Zkuste se podivat, jestli jsou ty same soubory vystavene i nekde jinde.
Take muzete zkusit stahnout zdrojaky, zkontrolovat, zda v nich nejsou
nejake osklivosti, a zkompilovat je. Ve vetsine pripadu by mely byt
vysledkem zcela identicke binarky.