Seka se zvuk na jadre 2.6.1

Simeth, David David.Simeth na skoda-auto.cz
Čtvrtek Srpen 12 13:50:45 CEST 2004

> Hmmm, dekuji za odpoved. Na tohle jsem se neptal. Nevim, jak problem
popsat
> v 10 slovech, aby to vzal google, cesky, ani anglicky. Ocenil bych nejake
> nakopnuti, jako treba referenci na web, pripadne klicova slova, ktera
hledat.

> HW je deska Asus s integrovanou zvukovkou (pod linuxem modul
snd-intel8x0),
> bezi tady alsa a esd. Novejsi jadro nepouzivam, neb k tomu nemam duvod,
> kvuli zvuku experimentovat nehodlam.

Zdravim

nemel byste se hned vztekat, na hloupy dotaz to ani nebyla hloupa odpoved,
dejte nove jadro a uvidite. Ja mam obdobny problem na asusacke desce s via
onboard zvukovkou staci spravny parametr k modulu a voala.
Bohuzel ste se ani neobtezoval napsat jaky hw nic tezko kouzlit z vody.
upresnete dotaz a prestante byt vztahovacny, lide zde radi dobrovolne, v
ramci sveho casu a nic za to nechteji. howq.

Zdravim D.