dvakrat ip maskarada

Dominik Škoda Dominik.Dominator na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 12 17:44:48 CEST 2004

No pardon, ale ja to zase nevidel jinak ;-) Mozna si nerozumime: Mám od
ISP net (ucet), ten mi dá IP a max. rychlost(64kbs). A když si u toho ISP
vytvorim 2 ucty, tak mam 2 IP s 64kbs, ale "nedaji" se nijak
kombinovat... Uz to chapete? Takhle jsem to nejak myslel, a ne jako tady
ostatní, kteří to asi mysleli tak ze mam net (ucet) s 64kbs a k tomu 2IP.

K 2x64 nebo 128:
No ono jde o to ze je za maskaradou, takze 2 IP mu jsou stejnak na nic,
takze bych radsi bral 1x 128 s 1IP, kterou si mohu zase rozdelit dal..

    S pozdravem D. Škoda
 Osobní stránka: http://skoda.L.cz