openvpn bridge

Petr Zapadlo zapadlo na melzer.cz
Pátek Srpen 13 08:37:10 CEST 2004

Dne pá 13. srpna 2004 08:26 kocek.kvetoslav na vestizol.cz napsal(a):

> Zkousim rozjet bridge pres openvpn pro road-warrior.
> Prosim potvrdte mi jestli premyslim spravne. (podle manualu :-)
>
> Mam linux firewall/branu do inetu. Musim v ni mit 3 sitovky.
> 1x do inetu, 1x do LAN na normalni NAT a 1x do LAN pro bridge.
> sitovku do inetu a do LAN pro NAT necham jak je.
> Vytvorim OpenVPN tap0 rozhrani a pres brctl ho svazu se sitovkou
> do LAN pro bridge. Pak uz jen nahodim OpenVPN na serveru
> i na klientovi.

Priznam se ze bridge pres OpenVPN jsem nedelal (normalni ano), takze se mi zda
uplne zbytecna ta druha sitovka do vnitrni site, takze bych to udelal tak ze
sitovku do lan zabridguji s openvpn a  ve skritptu firewallu (nat) se budu
odkazovat na br0 jako vnitrni interface.

S pozdravem
--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo